Långlunch

God lunch bloggen!

Fick lite extra lång lunch idag, föreläsningen varade bara till halv tolv istället för till tolv prick. Och det var nog tur för mina ögonlock började bli tunga...

Fast Kristina och gänget där uppe verkade ha kul... Mitt i föreläsningen sa Peter (läraren) "Vad är det som är så kul däruppe? Kan ni inte delge oss andra?" Så kollade jag upp och såg en skrattande Kristina. Hihi.

Precis ätit min lunch, jösses vad min mage kurrade på förläsningen trorts att det inte var längesen jag åt frukost!
Det blev nudel-"wok" med paprika och morot, med tomat och knäckemacka till. Och så den obligatoriska mjölken of klart!

Nu ska jag bädda och diska lite snabbt, sen är det dags för labb i mikrobiologi! Tur det är något praktiskt, annars hade jag sussat sött inom fem minuter...Måste börja lägga mej tidigare om kvällarna ----> ingen utgång på Harrys ikväll.

Ha en fortsatt bra dag!

Puss o kram på er!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0