Jag har bara snö hos mej...

Hej mina vänner!

Vart tar tiden vägen? Nu är det ju kväll igen och jag har knapt hunnit plugga nåt!

Hade genomgång av sista gruppövningen idag i skolan. Och ska jag vara ärlig så fattade jag inte så mycket av det. Hade inte hunnit sätta mej med uppgifterna själv innan och då ger det inte så mycket när läraren pratar. Ska jag vara helt ärlig visste jag inte ens att vi hade lektion idag. Oooops.

Men fy vad kul det var att träffa Atti och Micha igen, som jag saknat mina rara töser dessa veckor! Planerar redan inför tentaslasket, kan knappt vänta! Dumt ät tentan är på en måndag bara, inte så himla party.

Har varit på Maxi nu med och plockat ytterligare vuxenpoäng, köpte tvättmedel, världens tråkigaste! Testade en ny sort med tvätt och skölj i samma. Är Grumme tvättsåpa som har den, jag tänker på miljön minsann! Försöker...

Så kallt det är här! Och det snöade också. Det är mysigt när man sitter inne med tända ljus och te, men inte när man ska gå ångestvägen till Maxi, usch.

Ska plugga nu ett tag innan jag fixar mat, har rester med från middagen igår så är bara att låna mikron ute i köket så är det klart sen. Perfekt när man tentapluggar, tack mamma!



Jag har bara snö hos mej...


/Johanna with love


I could pretend and say goodbye
but that would be lying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0