Jag älskar kemi...

Okej, så här smart är jag! Har precis målat naglarna. Inte jättesmart att skriva på datan då. Inte heller att ta i bomull. Eller att inte ha gjort vid mej i övrigt heller. Syrran kommer ju om en timme! Torka nån gång!! Bajs.

Har inte blivit lika mycket pluggat som önskat heller. Gud vad trött jag blir på den meningen! Imorgon vill jag kunna skriva "Idag har jag pluggat sjukt mycket, jag är jättenöjd och har lärt mej massor!" Tror ni jag kommer skriva det imorgon? Ska vi slå vad? Vågar ni? Jag ska vara sjukt flitig imorgon. Bara så ni vet.

Hej och hå vad det snöar här! Man skulle kunna tro att det ska bli jul igen ju. Och varsågod, inte mej emot.

Vad ska man ha på sig idag då? Tänkte ta mina Replay-jeans, en vit vanlig tröja från Vero Moda och min svarta kavaj/jacka (eller vad 17 det nu heter). Låter det vettigt?




Jag älskar kemi, jag älskar kemi, jag älskar kemi...


/Johanna with love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0