Sista dagen hemma i Skåne

Hej allihop! Vad har ni haft för er idag? Har blivit lite klen uppdatering, har en massa söta Chili-bilder på lager. Men blogg.se har varit helt totalt hopplöst idag! Vet inte om det bara varit så hos mej eller allmänt... Men hur som helst, nu är jag back in the game!

Jag var ute på en långpromenad med Chili idag vid lunch. Så himla härligt väder var det! Solen sken så det glittrade i snön och kylan bet i kinderna så de blev alldeles rosiga. Som jag kommer sakna min älskade vovve när jag åkt tillbaka till Kalmar...

Annars idag har jag packat. Hur i hela världen har jag fått med mej alla dessa saker hem? Och varje gång man åker hem så tar man ju med sej lite mer också... Jag kommer ju fylla hela bussen imorgon!

Det har också blivit en del häng framför TV:n och fika med syrran & Co.

Hon ska besiktiga sin lägenhet på måndag, kommer kännas konstigt att hon inte kommer bo ett par hundra meter bort i fortsättningen... Fast å andra sidan bor ju jag 20 mil bort...

Nu har jag precis ätit jättegod kvällsmat! Kalkonfilé med champinion- och Karl-Johansås, sallad och klyftpotatis, mums!

Nu har man ju blivit bortskämd med mammas goda mat i jul. Nu får jag dras med min egen usla kokkonst...

Snart börjar vardagen men jag håller mej fast vid denna kvällen så länge det går! Blir lite filmmys och choklad sen!

Ha en bra söndagkväll alla så ni kan ladda upp för en helt ny vecka!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0