Älskar, älskar inte...

Sitter här och räknar timmarna till bussen går imorgon... Om 11 timmar går den, om 14 är jag framme... Och jag vet inte om jag ser fram emot det eller ej.

Varför jag inte vill åka
* kommer sakna familjen och vovven
* vill vara kvar här nere med mina älskade vänner. Vissa har jag bara hunnit träffa lite, andra inte alls...
* här finns inga föreläsningar eller labbar
* jag måste inte äta min äckliga mat eller gå ångestvägen till Maxi
* här finns en riktig säng
* här är jag nära E, åååhh vad jag saknar...

Varför jag vill åka

* jag längtar efter mina nyfunna vänner
* jag vill till Harry´s/Palace/Corehouse
* jag kan spela musik högt eftersom mina högtalare är i lägenheten
* ingen som tjatar
* jag kan tentaplugga i lugn och ro
* jag kan träffa andra systern som bor i Kalmar
* jag kan handla för mina presentkort på Gina Tricot
* Atti och jag ska börja träna på Friskis
* jag vill vara långt bort ifrån E, oh how he hurts me

Ja, som ni ser så är de övervägande alternativen för att åka... Så Kalmar, here I come! Ska lägga över lite mer musik till min iPhone nu bara så jag överlever bussresan!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0