Vattenläcka!

Asså jag har börjat drömma så himla konstiga saker... Inatt drömde jag att jag hade en galet stor vattenläcka! Fick värsta paniken!

Hela väggen bakom mitt skrivbord och köksbord var helt sprucken och det droppade vatten. Och sen sprack golvet upp och det bildades en bulasom det också rann vatten ifrån.

Jag försökte få tag i Kalmarhem på alla möjliga sätt men ingen hade telefontid förrän en ynka timma mitt på dagen och då hade jag inte möjlighet att ringa eftersom jag skulle ha en suuuuuperviktig gruppövning i mikrobiologi att gå på.

Undrar om vattenläcka, en gigantisk sådan, är ett giltigt skäl att inte komma till skolan?

Är himla glad att detta inte är sant, vågade knappt titta på min vägg när jag vaknade. Och jag fick aldrig veta hur det gick, väckarklockan hann ringa... Kanske lika bra det, vad vet jag.

Undrar om jag har nån inneboende rädsla om att jag ska behöva ringa Kalmarhems jour eller nåt ich då bearbetar det i sömnen?
För en natt drömde jag att Micha kom ner och knackade på hos mej och frågade efter numret till Kalmarhems jour. Hon ville nämligen att de skulle komma till hennes lägenhet för att se om det brann... Jag fick värsta paniken och ba "Men herregud, brinner det?? Vi måste släcka elden!" och Micha ba "Nej men min ena spisplatta är varm".
Ibland är det tur att det bara var en dröm...

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Micha

HAHAHAHHAHAHAHA :D

"Nej, men min spisplatta är varm" hahah.

Låter som mig.

2010-02-18 @ 12:15:22
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0