Vad många smajlisar det blev!

Så där ja!

Nu har man varit nyttig och duktig ;)

Spinningen var bra idag, jag var helt plaskvåt efteråt och jobbigt var det! Så antar att det gjorde nytta ;)
Ledaren var inte så bra idag och musiken kunde varit bättre... Men det var på det hela taget ett bra pass ändå :)

Skulle gymma lite granna efteråt tänkte jag men det var sån kö till maskinerna så jag gav upp och gick hem. Man har inte ro att stå och vänta på en tränngsmaskin när man vet hur mycket plugg man har som väntar där hemma...

Nu har jag precis ätit, Chili con Carne blev det. Enkelt och gott ^^
Kanske dock inte det allra bästa när man har sån halsbränna som jag har. Men vad gör man? Man får ju äta det som finns i kylen ;)

Nu skulle jag kunna lägga mej och somna. Eller sätta mej och titta på Let's Dance med en god Ben & Jerry till ^^
Men Atti och jag ska gå till Maxi om ett tag, behöver fylla på mina tillgångar lite granna...

Sen blir det plugg ett antal timmar till... Suck... DJUP SUCK!!

Förresten! Det har ju töat asmycket ute! Såman kan se gräs! Det första grös jag sett på månader!! Ett säkert vårtecken :D

Ha en toppen fredagskväll! Mys eller festa för mej också, vilket ni nu ska göra ^^
Puss

/Johanna with love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0