TV

Har ju ingen TV. Många tycker att det är himla konstigt. "Huuur klarar du ej utan TV??", "Vad gööör du om kvällarna??" och så vidare..

Visst, ibland är det rätt tradigt att inte ha TV, men man vänjer sej. Och jag är ändå inte en av dom som kollar på TV flera timmar om dagen, kanske tre timmar i veckan. Följer bara Andra Avenyn plus att man kanske ser någon film ibland eller kollar på Idol.

Stör mej också på att det aldrig finns nåt vettig att se, trots att man har nämre 30 kanaler. Ju fler kanaler, desto mer skit. Ja, ungefär så känns det.

Så. En BRA sak med att inte ha TV är att man slipper fenomenet "skitprogram" och frustrationen över att det aldrig finns nåt vettigt att titta på trots att man zappat runt i en kvart.

Slutsats: Jag lider inte ett dugg utav att leva som Amish-folket!
Ja, folk verkar tycka att jag gör det... Har ju exempelvis inte heller någon ugn, vattenkokare eller micro heller...!!7

Nu orkar jag inte plugga mer, funderar på att se film istället. Rolig fredagkväll jag har. Himlans party.

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Michi

Men ikväll Johannis! IKVÄLL blire FEST :D åhhhweiii, inte en tant så långt ögat kan nå då inte!

2010-02-27 @ 09:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0