So beautiful

Åååhh vilken skön kväll jag haft!

Har totalt förträngt alla tankar på biokemi och bara tagit det lugnt. Det är ju trots allt lill-lördag!

Jag satte igång mina favoritlåtar, tog ut min Ben & Jerry-glass (Half-baked, min nya favvo) ur frysen och kröp upp i soffan med min bok jag höll på att läsa.

Nu är min kärlekshistoria slut, det vill säga at glassen är uppäten, och boken är utläst. Det är det sämsta med böcker, i all fall om de är riktigt bra, att de tar slut. Jag vill veta vad som händer sen, och vad som händer efter det och efter det och efter det... Jag vill att den ska vara för alltid! Älskar att helt förlora mig in i en annan värld... Jag är en riktigt bokmal. Dock ej vad gäller böcker om kemi...

Innan jag lägger mej tänkte jag att jag skulle lägga upp några av bilderna jag tog på vår promenad innan idag. Jag hade tagit över 40 stycken! Inte konstigt att mitt batteri tog slut...

Se och njut av det vackra vädret och de underbara omgivningarna! Självklart gör det sej inte lika bra på kort. Och jag har ingen bra kamera och jag är ingen bra fotograf... Men solen och snön, dom syns i alla fall!



















Vackert...

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: bella ♥

fin blogg! :)

2010-02-25 @ 07:22:40
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0