Shall we dance?

Denna gick på TV4 igår kväll. Har sett den innan ett par gånger men kom inte ihåg den så bra så tänkte att jag kunde se den en gång till. Pappa tyckte det var skönt att inte se en "dödfilm" för en gångs skull och mamma tycker ju alltid om Richard Gere ^^

Även Jennifer Lopez och Susan Sarandon är med i den.

Lite småmysig film och sevärd om man gillar Richard Gere/Jennifer Lopez och dans så klart! Sen kan jag känna igen mej i tjejen som tappar kjolen på danstävlingen. Hade jag varit med i filmen så hade jag varit henne. Och hade jag varit Mrs Clark så hade jag definitivt trott att min man var otrogen!!



Shall we dance Mr Clark?

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

jag vet inte! såg inte på melodifestivalen :D

2010-02-07 @ 21:49:34
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0