Onödigt inlägg

Japp, detta kommer att bli ett helt onödigt inlägg. Men kan inte sova! Fast jag borde egentligen sovit för länge sen nu, ska vara pigg o vaken innan 7 imorgon bitti för min tvättid börjar kl 7...

Ringde syrran vid halv nio ikväll. Martin svarade; "Eehh asså, Malin sover..."
Jahapp. Jag vill också kunna sova så tidigt. Men icke. En annan ska sitta o plugga halva natten också för att inte ha dåligt samvete.

Fast idag var ingen bra pluggdag... Attans. Vi som var lediga och allt. Hoppas på att hitta ny energi så att jag kan ta igen det till helgen.

Förresten, undrar om någon vill se Let's Dance med mej imorgon? Förra veckan hade Molly och Claudia så himla underbara klänningar!! Det är typ det jag kollar på, dansen fattar jag inget av...

Nej, har tagit lite random bilder idag. Så istället för att nonsensbabbla så lägger jag upp dom.
Åååhh förresten. Hade filmat från klassfesten med mobilen. Kollade på klippen nyss, höll på att skratta ihjäl mej!

Var på Maxi idag. Härligt med ett välfyllt kylskåp igen :) Det kanske inte ser så välfyllt ut... Men jag lovar, det får inte plats mer... Och btw. Den lilla vita fyrkantiga lådan upp till vänster... Det är min frys. Halleluja.

Lagade Chili con Carne...

...och åt Chili con Carne... Gott ^^

Shoppade denna när jag var hemma i Krischan förra helgen. Älskar H&M's barnavdelning ^^

Alla Hjärtans Dag-present. Synd bara att ingen kommer se dessa söta... ;)

Gott ^^ Favvofrukt och favvotidningar ;) hehe

3 saker jag inte kan leva utan; H&M's nagellack Fashionista, Clear och Red Nails ^^ Det är kärlek!

Intressant dag jag haft va?

Nu ska jag iallafall försöka sova. Hoppas jag inte drömmer om några fler katastrofer så jag behöver ringa Kalmarhems jour...

Natti!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Micha

Jag vill se Lets Dance med dig ikväll :D

2010-02-19 @ 11:52:00
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0