Min spellista just nu

Hej allihop! Hoppas att ni har en bra kväll!

Asså, jag tycker att det är så himla kul att presentera bra musik för andra, och jag äääälskar när någon annan visar mej en riktigt bra låt!

Hamnade in på en blogg (kommer tyvärr inte ihåg vilken det var) där bloggaren la upp sin spellista hon eller han hade på Spotify just nu, typ med sina favoritlåtar.

Jag har ju inte Spotify, jag kör YouTube istället, det går ju lika bra att ha spellistor där.

Här är min spellista jag tycker bäst om just nu:

Volbeat - We

Markus Krunegård - Hollywood Hills

The Ting Tings - That's not my name

Donkeyboy - Ambitions

Lady Gaga - Bad romance

Kings of Leon - Your sex is on fire

Volbeat - Radio Girl

The Contours  - Do you love me?

Saybia - The day after tomorrow

Jason Derulo - Watcha say

Lorentz & M Sakarias - Baby

Markus Krunegård - Hela livet var ett disco

Promoe (m fl) - Mammas gata

Kristian Anttila - Smutser

Owl city - Fireflies

Owl city - Vanilla Twilight

Hästpojken - Gitarrer & bas, trummor & hat

Timo Räisänen - Sweet Marie

The Killers - When you were young

The Killers - All the things that I've done

Elvis Presley - In the ghetto

Har länkat till låtarna på YouTube, bara till att klicka på dom :)
Hoppas att alla funkar, tekniken är inte på min sida alla gånger, nästan aldrig faktiskt...

Vilken är DIN favvolåt??

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0