Månadens: Januari 2010

NU ska jag äntligen göra inlägget Månadens! Varenda gång jag tänkt göra det har det varit nån vajsing med blogg.se och sen har jag glömt på grund av tentan.

Men här kommer en sammanfattning av Januari 2010!

Månadens...
...låt: Detta får bli en delad förstaplats! Och denna går till Markus Krunegård - Hela livet var ett disco

och Lorentz & M. Sakarias - Baby.


Dessa låtar kommer för alltid att alltid vara Januari 2010! Dessa låtar har lyssnats på om och om igen, när det pluggades till organkemitentan, när vi stod i kön till Bistro, på gymmet...

...film: The Guardian. Denna har jag sett om och om igen. Tror att den är från 2006 men den är fortfarande Still Going Strong och den bästa film jag tittat på denna månaden.



...fest:
Tentaslask på Bistro. Gillade inte riktig stället och höll på att frysa ihjäl i kön. Men det var på det hela taget en rolig kväll!



...roligaste: Tror att detta får bli träningskortet jag köpte på Friskis och Svettis! Gillar det verkligen, jag ska verkligen vara i form till Beach 2010!



...tråkigaste:
Tentan i Organisk Kemi A. Blööööö.



...outfit:



Tröja: Laredoute (syrrans)
T-shirt: Vero Moda
Jeans: Replay
Knästrumpor: H&M
Stövlar: Diba

Glömt något?
Har nu high hopes för februari, januari var lite av en down-period för mej...
Var er januari en bra start på 2010?

/Johanna with love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0