Made in Sweden

Hej! Nu är jag tillbaka i Kalmar. Hade en underbar helg hemma och den bästa kvällen på länge var när vi hade vår klassåterträff! Mer om det senare. Jag tänkte bara visa ett livstecken. Har dock inte orkat blogga idag, har känt att det funnits annat idag som mer behövt min uppmärksamhet.

Har nyss kollat på Made in Sweden. Tycker det är så jäkla bra! Hatar varje gång det är sista avsnittet. Åååhh Laila, Anders och Andreas verkar vara så härliga människor! Jag vill vara dom! Tänk att vara Andreas Carlsson... Wow...
Anders hade jag nog helst velat ha som morfar, mysgubbe där!



Anders Bagge, Laila Bagge och Andreas Carlsson

Fast å andra sidan hade jag hellre varit Play som får vara med om allt detta... Ibland känner jag att mitt liv är så himla Svensson och liksom plain. Vad ska jag berätta för mina barnbarn en gång i tiden?

Nej nu ska jag sluta babbla och tänka på att sova istället. Imorgon blir det en lång skoldag. Först dugga, sen föreläsning om kvävemetabolismen. Därefter ska Johanna och jag arbeta med våra labbrapporter och kanske börja skriva på arbetet inför antibiotikaresistensseminariet. Hoppas på träning och lite plugg och lite chill på kvällen sen.

Godnatt! Sov gott! Puss!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0