Lyckorus

Ja, det känns som ett lyckorus!

Solen skiner fortfarande!

Var ute på promenad med Lina och Erica och Wille the Vovve. Vi var ute i en och en halv timme drygt, kom precis in genom dörren.

Vi gick förbi slottet och slottsparken och småbåtshamnen och in på alla de små smysiga gatorna med alla gammeldags husen. Ska man ut på promenad så ska man lätt gå där!

Var så fint med solen som glittrade i snön och alla istappar som bildade konstverk...

Det känns så otroligt fel att sätta sig inomhus nu och ta fram biokemiböckerna.

Det är sol ute, jag vill ha mer! Ååååhh vad man behöver solen nu efter denna långa, mörka och kalla vinter...

Fick vårkänslor när vi gick på vår promenad. Trots snön. Solen som sken så starkt och fåglarna som kvittrade i träden... Jag längtar...

Men, som jag sa innan, jag tänker inte erkänna det för vädergudarna men det är bra fint och mysigt med all snö ^^

Jag och Lina har en deal; snön får vara kvar till efter mikrobiologitentan. Det är okej. Den är den 22 mars. Sen ska den bort!

Men det tar emot lite att ha snö på sin födelsedag... Fast det har det faktiskt varit dom senaste två åren så varför inte i år också?

Det kommer ändå inte bli en vanlig födelsedag, första gången jag inte firar den hemma med familjen och kompisarna...

Och, vad hände med den globala uppvärmningen??

Oj, känner att jag spårar lite nu...

Det kommer bilder senare från promenaden, kamerabatteriet tog slut så måste ladda det först bara.
Nu ska jag sätta igång med mitt tentaplugg!

Hoppas ni haft en bra dag så här långt och att ni njutit av solen!
/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0