Längtar efter sommar! Ute är det bara snö...

God morgon! Hoppas att ni har sovit gott! Det har jag, sov som en stock, känns inte som att jag vaknade en enda gång. Som vanligt blev jag dock sjukt besviken när väckarklockan ringde...

Nu är det snart dags för spinning! Bra start på dagen, och helgen. Sen som sagt plugg.

Måste ringa syrran och fråga om hon ska åka skidor idag eller ej, eller om man möjligen kan komma och hälsa på.

Vi har ringt om varandra nu några dagar, störigt.

Och det snöar ute. Ovanligt. Tänk om det aldrig kommer att sluta? Tänk om det aldrig kommer att bli sommar igen?

Usch. Hemska tanke. Jag vill ha sommar snart! Och en ny bikini! Eller två... :)

Ha en bra dag, vi hörs! Puss!



Åhus, here I come! ^^

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0