Kan det inte bli vår snart? Saknar min Vippa-Dippa...

God morgon! Eller god förmiddag! Har varit uppe sen kl 7 fast jag steg nyss upp... Hur lät det egentligen?
Alltså, jag började min tvättid kl 7 imorse, precis klar nu. Så jag steg ju upp då fast jag har sovit mellan varje maskinbyte... Jag som skulle varit uppe och pluggat. Jaja.

Mötte en tjej som bor i korridoren mitt över. Hon har en hund som är så himla söt! Är så härligt att höra små hundtassar som trippar i trappen :)

Längtar till det blir vår och vi haft vår tenta i mikrobiologi, då ska jag nog ta hit min älskade vovve ett tag!

Tog lite bilder på henne när jag var hemma förra helgen! Så söt hon är när hon leker i snön!

Matte, får jag godis?

Man vet aldrig vad som gömmer sej under snön, bäst att undersöka saken!

Söta Chili! <3

Pinnar är kul!

Saknar min vovve så himla mycket! Tänk om hon kunnat ta bussen hit helt själv...

Ha det bra idag! Nu är det dags för frukost!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0