Jobba, jobba, jo-obba!!

Sådärja! Jag känner mej som hurtigbullen själv just nu, hääärligt!

En timma spinning, 45 minuter gym ^^


Tur att det var ett spinn bas-pass, det var jobbigt! Det var dock inte hemskt. Sist jag cyklade på ett spinnpass trodde jag att jag skulle dö och jag hatade det! Detta var mucho besser! Mitt CP-knä lyckades dock vika sej två gånger under tiden när man skulle stå upp och cykla. Trodde jag skulle ramla av cykeln! Och den där korgen man spänner fast foten i, den skulle så klart lossna då också, så blev det stök med det...

Men men, jag har börjat lära mej leva med mina knäns nyckfullhet :)

Körde armar, rygg och mage på gymmet sen, tyckte att mina stackars ben skulle få slippa det efter att ha cyklat i en timme...

Nu är man hemma, vrålhungrig! Lunchen står på spisen, prioriterade att äta framför dusch idag. En bra sak med att inte vara sambo - man behöver inte bry sej om att man luktar illa!

Sen blir det Maxi, finns det något tråkigare?? Därefter plugg tills man stupar ikväll, jippi.

Ha en fortsatt bra dag!!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0