JJJAAAAAA!!!

God eftermiddag!
Hur står det till i snön idag? Här i Kalmar får vi i alla fall påfyllning...

Gruppövning idag nere på Kocken. Vi var skandalöst få. Antingen så tror väl Kjell, vår lärare, att alla kan allt redan eller så tänker han väl att folk har sån sjuk panik inför tentan att de inte lämnar sina skrivbord får något i världen...

Lina och jag var i alla fall på, någon fick ju representera oss farmaceuter... Det var bara fyra nutrilivsare på plats också, men alla biologerna var där...

Satt och jobbade med frågor om kvävemetabolismen och jag tycker ändå att vi var ganska så effektiva, hann göra alla frågorna som Kjell rekomenderade. Han hjälpte oss lite ibland och småpratade lite. Så frågade han mej om jag hade panik inför tentan. Han fick ett JA till svar... Men, hur kan han veta det liksom? Syns det så väl?

Vi fick också våra tentor i biokemisk metodik tillbaka. Jag hade klarat den!! Yaaayy! 77% hade jag, 80 % var VG. Men som jag sa innan, nära skjuter ingen hare. Men jag är nöjd så länge jag får G, det är det som räknas!

Efter lektionen begav jag mej till Gina Tricot för att köpa min älskade väska, tänkte att jag kunde göra det som belöning åt mej själv efter att ha klarat tentan. Men den var slut, typiskt.

Blev en snabb lunch på Donken idag igen, tog en Chicken Wrap idag också, dom är faktiskt rätt goda.

När jag kom hem så ringde jag dock till Gina Tricot ute på Hansa för att se om dom hade väskan kvar. Och det hade dom. Så jag satte mej på bussen ut och nu har jag köpt väskan!

Hansa, det ganska så nyöppnade modehuset här i Kalmar. Det öppnade i höstas, och ligger ute vid Ikea.



Maud bag black Gina Tricot 149:-

Nu blir det plugg ett par timmar, sen träning. Skivstångspass, det ska bli kul!
Ha en fortsatt bra måndag, vi hörs!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0