It's my life

God morgon!

Hoppas att ni har sovit gott inatt! Jag sov som en stock som vanligt men drömde att jag hade en jätteläskig sjukdom, kunde ju varit nån roligare dröm...

Satte klockan på 7 i morse men blev inte fullt vid medvetande förrän vid 8.20... Dåligt.

Läste igenom labben direkt innan jag ens steg upp. Vi har labb idag på eftermiddagen i mikrobiologi; Induktion av enzymet beta-galaktosidas i Escherichia coli: transkriptionsreglering av lac-operonet. Låter roligt va? ;)

Precis lagat havregrynsgröt nu som jag tänkte glufsa i mig innan det blir några timmars biokemiplugg innan skolan.

Ha det bra idag! Vi hörs! Och hörni, nu är det snart helg! Kämpa!!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)Mitt namn är Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Ja skriver om mina intressen som är 50-80 talen,gamla kläder,gamla saker,gammal musik,rockabilly,cupcakes,färg,mitt långa fanskap till hår :) och mycket annat inom detta.Om du är intresserad så kika in. Ha en bra dag.



Om du inte skulle vara intresserad så är det bara arr radera detta.

2010-02-25 @ 11:29:58
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0