Hej mitt vinterland!

Skulle hellre vilja säga HEJDÅ mitt vinterland...!! Det snöar och snöar... Just nu snöar det för fullt och innan när vi var på Friskis så vräkte det ner så när man tittade ut genom förnstret så var det bara som en vit ridå... Usch.

Jag håller med Atti; den 16 april så ska vi gå i trekvartsbyxor och vårjackan på armen. Så är det bara. Om vi så ska plumsa i snö upp till knäna.

Så skönt det känns nu! Var på ett superbra spinningpass och sen blev det en timma på gymmet också ^^
Nu är jag galet hungrig så ska äta lite lunch nu, sen plugg fram till fem, då ska jag åka och hälsa på min syster :)

Var är min motivation till att plugga? Den finns här nånstans... Men frågan är bara var? Kanske under mattan, har inte letat där än...

Ha en fortsatt bra dag i snöyran! Bli inte insnöade! ;)

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0