Förflyttar mig till sydligare breddgrader

Tjooo!

Nu bär det snart av ner till Skåne igen! Ska ta bussen 14.40 från tågstationen. Ska ha sällskap med Elida, hon kommer förbi här kvart över två, hon ska också ta den busses. Yaaay, då blir det inte så tråkigt att sitta i tre timmar när man har någon att prata med. Men jag kommer nog vara tråkig som somna, förlåt Elida!

Har diskat och tagit fram allt som ska med, nu ska det bara ner i resväskan också.

Passar också på att lyssna på hög musik, det kommer jag inte kunna göra på några dagar nu, attans. Mina enda högtalare är nämligen här i min lägenhet.

Ska bli skönt att vara hemma några dagar och ta igen sej lite. Men ska plugga ändå, och hälsa på Linda söndag-måndag! ^^

Vi hörs när jag kommit fram om jag inte känner för att sätta igång datorn lite på bussen.

Ha det så bra!
Hejdå Kalmar, hej Kristianstad!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: hanna

jaa, vad skönt att förflytta sig och få varmare:) hade stället varit typ miami hade det varit fullbordat haha då hade man sluppit allt som har med kallt och frysa att göra hehe. vad var det för fynd du gjorde på stan innan tentan?:) hur gick tentan förresten?:D haha, kan vara bra att gå på stan innan tentan så att man kan tänka på något annat, behöver man, man kan inte plugga 24 h om dygnet liksom;D hahah jasså, har du ingen tv, imponerande, vad gör du istället? sitter vid datan?:) fast man kan ju titta på avsnitt från tv kanaler framför datan kanske du gör hehe;) hahah är inte så märkvärdigt paradise hotel, bara att jag tycker sånt är så kul,eftersom jag tycker om såpor haha, fast blev lite less på paradise hotel i slutet, man blev lite äcklad när alla hade typ sex å hånglade, värsta orgien hahaXD kram

2010-02-04 @ 14:02:22
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0