En kväll i dansens tecken

Igår kväll var en riktig danskväll!

Mamma, Ellen och jag tittade först på Let's Dance på TV och därefter såg vi filmen Dirty Dancing. Åååhh vad jag önskar att jag kunde dansa! Micha, det går lite dåligt för våran bugg-kurs tycker jag!

Var synd att söta Rabih åkte ut. Visst, han är långt ifrån bäst. Men sämst, ja de måste väl ändå vara Marcus Birro som tar det priset? Men åååhh vad fin klänning hans danspartner Helena Fransson hade! Hittade ingen bild eller youtube-klipp på den så får länka till ett klipp från tv4.se. Kolla in Helenas snygga klänning här!

Och det går bra för EMD-Mattias. Fasen, han är ju snygg! Har aldrig tänkt på det innan!

Sen blev det en annan snygging, Johnny Castle aka Patrick Swayze i Dirty Dancing! Och vad bra musik det är i den filmen, kommer aldrig tröttna! Nästan att man önskar att man varit i min ålder på 60-talet istället!




Nu håller Ellen på att titta på filmen för tredje gången idag och mamma och jag har just bakat muffins. Ska ut på en liten runda med Chili nu, sen blir det biokemi!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0