Dagens outfit

Jag har insett att jag glömt att lägga ut mina outfittar (det heter så i plural va?) denna månaden. Så här kommer ett litet uppsamlingsheat...

Vad hade jag på mig den...

...5/2?



Tröja:
Gina Tricot
Armband:
Kyss Johanna
Jeans:
Replay från JC
Knästrumpor:
H&M
Stövlar:
Scorett

...8/2?



Tröja:
Gina Tricot
Jeans:
Replay från JC

...12/2?



Kofta:
Gina Tricot
Halsband:
Bag Lady
Linne:
BikBok
Tröja:
Laredoute (syrrans)
Kjol:
H&M (syrrans)
Strumpbyxor:
Indiska
Skor:
"Uggs" från Skopunkten

...15/2?


Tröja:
Gina Tricot
Skärp:
New Yorker
Jeans:
Killah från JC
Skor:
Skopunkten

...19/2?



Tröja:
H&M
Strumpbyxor:
Indiska
Skor:
"Uggs" från Skopunkten

...27/2?



Huvtröja:
Aima
T-shirt:
Vero Moda
Jacka:
KappAhl (syrrans)
Väska:
Gina Tricot
Halsduk och vantar:
H&M
Strumpbyxor:
Indiska
Skor:
Skopunkten

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0