Dagen innan tenta

Shit! Nu har vi tenta imorgon!! Ja, det är ju faktiskt den 2/2 nu, hon är efter tolv...
Hatar dagen innan en tenta. Som Atti och jag konstaterade nyss - då är det försent att lära sig det man inte kan. Och det värsta är om man skulle hitta något man inte ens läst om innan, panik!

Nu mår jag faktiskt lite bättre, om man jämför med igårkväll så är det en jäkla skillnad! Jag som vill träna! Och gärna festa på onsdag, tentaslask är one of a kind! ^^
Hoppas man hinner bli tillräckligt frisk...

När jag lagade mat innan idag så kokte jag broccoli bland annat. Fy, vad det luktar illa! Och fy vilket osammanhängande inlägg!

Atti var här en sväng ikväll och pluggade till tentan, typ förhörde varandra på de olika metoderna eller vad man ska kalla dom? Centrifugeringen, spektrofotometrin, jonbytarkolonnen med mera, med mera. Och såklart blev det en del Facebook-snokande också!

Nu ska jag göra en "Månadens" också som utlovat. Sen ska jag (förhoppningsvis) sova gott!

Godnatt, dröm sött! Hörs imorgon!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0