Ah ah ahaa

Satte precis på radion, Rix MorronZoo. Det första som kom var reklam för Nordic Ink, detras låt sätter sej alltid i mitt huvud sen i flera timmar... "We are the Nordic Ink, ah ah ahaa".

Drömde så härligt! Det var jag och ett gäng kompisar, både från min klass nu, från den i Lund, några från min gymnasieklass och några andra också. Vi hade en hel buss för oss själva, vi var med andra ord ganska många.

Vi skulle allihop ner till Tyskland för att plugga och vissa skulle jobba.

Först åkte vi tåg och alla kånkade omkring på all sina packning på tågstationen i Hässlehåla. Sen hade vi en egen privat buss med TV och allt! Vi sjöng SintStar och hade oss, käkade en massa godis.

Till slut kom vi fram och vi hade världens mysigaste lägenhet! Den var inte så stor för alla oss, vi blev ganska trångbodda. Men ååååhh så mysigt det var! Och så skulle vi gå ut till en bar och ta oss varsitt glad och göra oss hemmastadda i vår nya stad. Det blev ett enda virrvarr vill jag lova när alla skulle ha olika drinkar och dessutom beställa på tyska!

Så roligt det hade varit om det hade varit på riktigt! Jag vill göra något sånt nån gång i mitt liv...

Nu är det dags att vara pigg och glad, för det är en ny dag!
Fint rim va? ;)

Jag har sååå ont i huvudet och det har kommit massa ny snö... Suck, jag måste ju knata iväg till Maxi. Får rota fram snöskorna...

Ha det bra idag!
Många kramar!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0