Som den Idol-nörd jag är...

...så följer jag dessa romansrykten om Minnah och Jay med stort intresse! Eller ja, det kanske var en överdrift, mitt största intresse just nu är att klara tentan på onsdag! Men nog har jag läst och kollat på klipp... Och ja, det verkar ju vara sant, så antar att det bara är att gratulera de lyckliga tu! Alltid trevligt när folk hittar kärleken, synd bara att det blev som det blev med Jays sambo/exfru/blivande fru eller vad hon nu är. Fast, vad vet jag om den saken egentligen?

Kändes bara som Jay och Minnah är ett något otippat par? Eller?

Fast det är klart, efter Jays framförande av Enter Sandman...



...så förstår jag ju Minnahs känslor helt och fullt (^^) som dessutom känner honom på ett privat plan, kan ju inte bli fel där ;) Och Minnah verkar vara en jäkligt skön person hon också!


Två värdiga vinnare imorgon båda två! Och, om dessa rykten nu är sanna så känns det som båda två kommer få ta del av segern vem som är röstas fram till vinnare... ^^

Kan spekulera om detta i evigheter! Men, sååå intresserad av det hela är jag inte, undrar bara om det kommer påverka utgången imorgon? Eller åtminstone ta lite av fokus från deras framträdande, i alla fall så kommer jag att överanalysera hur de är mot varandra imorgon, sånt är så spännande tycker jag, tiihii. Fånigt, jag vet X)

Nej, back to fysiologiplugg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0