Idolfinal ikväll - JAAAAAAAY!!!!!

Black Jesus



Singin' na na nana na na!!!

Heart Shaped Box



JAG var också i nirvana ^^ Mumma!

Wherever You Will Go



I want it that way



A Hard Day's Night



Here Without You


<3

White Wedding



Rocks



Fly Me To the Moon



Like a Prayer


Så. Jäkla. Bra!! Gåshuden var total! Och att han sjöng den till sin bortgångna ungdomskärlek - kan det bli vackrare??

Against all odds


Och denna sjöng han till sin döda pappa, sådant berör verkligen...

Enter Sandman


Jag är övertygad om, precis som Andreas Carlsson sa, att denna låten skrevs för Jay, och enbart för Jay - awesome!! Och, vill en kille få mej på fall ska han spela gitarr som Jay gjorde i denna låten - WOOOHOOO!! JAY IS KING!!

In the Ghetto







Ja folks, jag antar att det inte är så svårt att räkna ut vart mina sympatier ligger ikväll??

JAY FOR PRESIDENT!!!





Kommentarer
Postat av: dannie

precis! vi får hålla tummarna för honom...

2010-12-12 @ 14:29:21
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Tack så mycket :P.

Men du, vem vill plugga allt vi har att plugga? ;)



Det kommer nog dyka upp ett par bilder på Dimma ikväll. Sen är det dags att packa inför morgondagens Kalmarresa. Just det, jag måste undersöka hur jag tar mig till Kalmar....

2010-12-14 @ 13:38:32
URL: http://fiasanna.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0