Hinner inte, orkar inte...

Tenta på onsdag. Fysiologi. 15 hp. Typ den tyngsta kursen hittills, bortsett från biokemin som var på lika många poäng.

Så gissa vad jag gjort idag? Var det någon som sa tentapluggat? Men, det är ju alldeles rätt!!

Har dock inte hunnit med riktigt lika mycket plugg som jag önskat och som står på mitt imaginära schema... Jag har nämligen blivit sjuk. :(

Detta kommer bli ett riktigt klagoinlägg. Men jag mår skitdåligt. Apont i halsen vilket innebär att jag i princip levt på te hela dagen... Och Panodil. Huvudvärk, troligen feber, ömmande lymfkörtlar, ömmande hud... You name it. Ja men ni vet, en traditionell förkylning.

Men vad jag INTE har tid och ork för detta nu!! Nu måste man vara på topp om det så ska finnas en minimal chans att klara tentan på onsdag...

Ska försöka sluta klaga nu i alla fall. Det blir gårdagens avsnitt av Bonde plus lite kvällsmat som jag ska försöka pilla i mej... Sen lär jag nog gå och bädda och dra igång en film och hoppas att jag vaknar imorgon och inser att förkylningen bara var en ovanligt verklig dröm...

På tal om drömmar - inatt så drömde jag att sångaren i Takida tagit anställning på Kalmarhem. Fråga inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0