♥ Del 4 – Det här åt jag idag.

Oj, åter igen har jag varit sämre än sämst på att uppdatera... Men, jag tror ni ska vara glada! Jag menar, att "tvingas" läsa om skolarbete, skolarbete och åter skolarbete är hur kul??

Hur eller hur, här kommer del fyra av de totalt 30 ointressanta (?) fakta om mig!

Det här åt jag idag:

Frukost
- Proviva jordgubb
- Yoggi blåbär/banan/vanlij
- Macka med ost o paprika
- Macka med skinka o paprika




"Lunch"
- Student-te från Gerdas
- Choklad




Mellanmål?

- Clementiner!!



Kvällsmat
- Tacos!!
Hade i köttfärs, grön paprika, majs, tomat, salsasås och gräddfil - a winner!





Fy faaasen vilket ointressant inlägg!! Ber om ursäkt! Ajja, det stod ju med på listan så I'm not to blame!! ;)

Och för allas intresse (?) så kan jag ju informera er om att sekunder (minuter?) efter att fotot på temuggen togs så for den ut och allt te flöt ut över halva lägenheten kändes det som. But folks, no worries, jag hällde upp nytt te, jag ljög alltså inte för er! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0