Raka maka fon!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Hittade den här gruppen på Facebook här om dagen! KLOCKREN! Hade ingen aning om att de sjöng "rock the microphone", trodde fortfarande på fullt allvar att de sjöng något med "raka maka"... Jättesvårt att höra ju! Klockren, verkligen!



Oj, bilder blev lite suddig! Det står "vi som sjöng "freestyla, raka maka fon" istället för "rock the microphone!""
Jag måste erkänna att Facebook kan vara lite roligt ibland. Liiiite. Ibland.

Tror ni mig inte? Kolla texten och videon!

Nu har jag sovit en timme, hoppsan. Jaja, jag skyller på att det varit en lång och intensiv dag! Nu ska jag laga mat!

Laters!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0