Tummen upp för tacos och Skype!

Usch vilken dag det har varit. Inte varit utanför dörrarna på hela dagen!

Suttit med tentaplugg. Tentaångesten börjar komma krypande nu. Micha, jag förstår vad du menar med en klocka som tickar, jag hör den hela tiden! Tic toc, tic toc...

Känns inte som jag fått något gjort idag fast jag stuttit cirka 7 timmar... Virologin och halva parasitologin är avklarat. Det är typ en piss i Nilen känns det som.

Det blev tacos till middag idag (igen), det är ju så gott! Och snabbt och lätt är det också, mumma på det! Åt framför Dating in the Dark, fast fick aldrig se slutet för det blev något fel med sändningen. Dåligt.



Tummen upp för tacos! ^^

Sen har jag Skypat med Hanna från kl 20 till kl 23. Jättekul att prata med henne, inte pratat sen jag kom från England! Dock jättedåligt för plugget... Men whatta heck, kommer en dag imorgon också!

Hanna och jag planerade lite för sommaren. Hon fyller ju år ^^ Och vi ska cykla en helg. Sen är det ju Falsterbo Horse Show! ^^

Note to self: ring campingen imorgon!

Jag tror jag ska sova nu. Om jag kan somna på grund av mina knän som värker något otroligt denna afton... Måste försöka planera bättre så jag hinner med träning också, inte bara skola. Bra för knäna OCH för figuren! Undrar om jag ens kommer våga visa mig i bikini i sommar?

Hemska tanke.

Nu - sängen!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0