Sunny

Ååhh, det fick mig att tänka på en av våra ponnies på min gamla ridskola back in the days... My Sunny Girl hette (heter?) hon. Såå söt men sååå envis!

My Sunny Girl
1991
e. C C Targed - Breccless Minstrel Boy

Se, jag minns!

Hur eller hur. Det är en strålande vacker morgon, jag har mina nya Converse på mig och det finns handouts till morgonens föreläsning! Vad mer kan man önska sig av livet?

I eftermiddag blir det labb i sterillabbet. Ni vet ett sånt rum där man måste gå igenom en sluss och ta på sig såna där "operationskläder"? Så roliga vi kommer se ut! Tur att vi inte har någon mansperson i klassen som man vill vara fin för... ;) Haha

Nej, nu ska jag äta klart min frukost!
Ha en bra dag, vi hörs lite senare!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0