Sovmorgon!

Sååå hääärligt!

Vaknade vid sju imorse. Var så underbart att kunna somna om då och inte behöva stressa upp och iväg. Lööööövli!

Börjar 10.15 idag, det gillas!

Men usch vad jag inte känner för att gå iväg idag. Jag känner mig så ful och naken utan smink, trist och tråkig. Varit utan sen i lördags då jag blev av med mitt smink, och hårborste, på CNaS-kalaset i fredags. Men kan ju inte köpa nytt förrän fredag då jag får pengar. Och det känns som sjukt onödiga pengar då jag hade allt jag behövde redan. Klantiga jag.

Får väl klippa till en papperspåse att trä över huvudet eller nåt.

Idag blir en lång dag! Sista delen av cell-labben ska göras idag. Sen ska allt sammanställas inom gruppen och en Power Point ska göras inför redovisningen av resultaten imorgon. Och labben börjar inte förrän 15.30... Gäääääsp.

Ha en bra dag idag, nu kanske jag skulle sluta såsa och gå och göra vid mig någorlunda!

Hörs!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0