Snö i Skåne!

Update: Nu snöar det jäklar här i Kalmar också! Däääääämn!

Ja, det är tydligen så.



Småbåtshamnen i vinterskrud hemma i Kstad (februari -09)

Hälften av alla statusuppdateringar på min Facebook verkar handla om det idag;


· alla stusuppdateringar just nu handlar om snön

· snöblandat regn...
· ja tror det snöar :(
· It's winter-time!
· snö i april...
· Ja se det snöar ja se det snöar! Nu blir det ingen vår sommar eller höst, vi hoppade direkt till vintern igen.
· 10 dagar kvar till valborg och det snöar i Lund!

Ja, ni fattar.
(Oj, guva min text blev knasig, blir det ibland när jag kopierar, hmmm).

Här i Smålandet så är det ingen snö. Åtminstone inte nu. Hoppas det inte blir dunjackan imorgon som Johanna sa! :O

Vad gör ni ikväll då? Hos mig lyser flitens lampa. Skriver labbrapport. Igen. And guess what? Det skajag göra imorgon också!

/Johanna with love


· Lite komiskt är det allt, att alla stusuppdateringar just nu handlar om snön.... så även min tydligen

· snöblandat regn...inte det väder jag vill se jusst nu :(
· ja tror det snöar :(
· It's winter-time!
· snö i april...... Come on!!
· Ja se det snöar ja se det snöar! Nu blir det ingen vår sommar eller höst, vi hoppade direkt till vintern igen.
· 10 dagar kvar till valborg och det snöar i Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0