Sladden.

Mitt smeknamn en gång i tiden. Sladden. Alltså. En av mina kompisar råkade berätta för vår hopptränare att jag är sladdbarn. Sen fick jag heta det ett bra tag.

Men det är inte den sladden jag talar om idag. Utan det är sladden till min kamera som jag glömde hemma i Kstad i påskas! Smart som vanligt. Bara strör saker kring mig och sen hittar jag dem inte igen.

Mamma postade den till mig. Men har den dykt upp? Icke. Antar att en sån inte kostar en förmögenhet. Men sjukt onödigt.

Därför det råder bildtorka här just nu... Jag som ville visa er alla underbara bilder från England! Ja, dom kommer så fort sladden dykt upp. Eller när jag köpt en ny.

På tal om annat som kommit bort så hittar jag inte min lab 4 i fys.kemi och inte heller mitt labbhäfte. Jippi. Upptäckte det nyss när jag skulle sätta mig och skriva labbrapport. Bra jobbat Johanna.

Jaja. Då kan jag med gott samvete sätta mig och dricka mitt te och titta på Dating in the Dark. Visst jag skulle kunna plugga på nåt annat. Men sssssch, säg inte det till mig!



Balla kameror de hade back in the days. Där behövdes inga sladdar inte! ^^


Ha en angenäm afton folks!

/Johanna with love



Update:
labbhäftet är hos Johanna. Och jag kan visst plugga. Hon upplyste mig om att det ligger på Moodle. Fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0