Postpaket

God morgon allihop!

Ja, asså det är inte morgon nu, har själv vatt uppe sen kl 9 cirka. Men har ju inte sagt det än!

Jag som skulle börja plugga tidigt idag. Det sket sig. Betalade räkningar, åt frukost, duschade. Fastnade på Facebook och msn.

Himla synd att man är så beroende av datorn för att kunna plugga, annars borde den varit avstängd och minst tio mil bort.

Har nu kollat klart på klinisk mikrobiologisk diagnostik, och har sett föreläsningen om svamp. Nu vet jag inte vilken föreläsning jag ska gå vidare med... Så tog en bloggpaus istället.

Igår hämtade jag ut ett paket på posten. Eller ja, Pressbyrån om man ska vara petnoga.
Vet ni vad det innehöll? Är ni nyfikna?

Det innehöll...trumvirvel...det här!



Jag hämtade alltså tre böcker, tjoohoo! Eller inte så mycket tjoohoo när jag tänker efter...
Physical Chemistry for the Life Sciences, Aulton's Pharmaceutics och SI Chemical Data. Sjuuuuukt party. Är i alla fall nöjd med att ha fått min första farmaceutbok, det går åt rätt håll!
1030 kronor kunde man dock haft roligare med.

Nej nu ska jag partaja vidare med mina bakterier och virus!

Pappa ringde nyss förresten. Blev så överraskad så jag höll på att ramla av stolen! (Ordspråk, jag sitter på golvet.)

Ha det så bra idag! Ska försöka lägga upp Englandsbilderna ikväll förresten, har ju min fina lilla sladd hos mig igen nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0