My love!

Nu är AA slut för idag och även snart för all framtid. Har bearbetat chocken efter dagens avsnitt nu genom att prata med mamma och Erika för att ventliera traumat något.

Okej jag överdriver lite. Lite. Sååå besatt är jag inte. Bara Sveriges mesta AA-nörd. Men that's all fellas.

Jag vet, jag lovade. Här kommer MY LOVE!

£20, Dorothy Perkins




Har jag råd när csn kommit och det fortfarande finns att beställa i min storlek, då vet jag vad jag kommer att klicka hem... Farligt, farligt, har fått hem mitt nya VISA-kort nu ^^

Jag är kär. Så är det bara. Hopelessly devoted till denna underbara skapelse!

Nu blir det disken, lab 2 i fyskemi, dusch och till sist den efterlängtade skönhetssömnen som jag så innerligt behöver!

Godnatt fellas, sleep tight!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0