Idag tar Marilyn Monroe bussen till Kalmar!

Historiskt ögonblick! ;)

Det var så att jag glömde en av mina kassar hemma igår. Attans. Det var viktiga skolpapper i den, bland annat. Därför jag fick lite panik när mamma ringde och sa att jag glömt den hemma :O

Men idag, kl 8 går det en till buss från Kstad och hit. Så mamma gick till bussen och frågade om chaffisen skulle kunnat ta med sig min lilla kasse. Men vem ska då med bussen? Jo, min mammas väninna Kerstin! Så hon tog min kasse, tack snälla! Nu ska jag bara känna igen henne också, var år och dar sen jag träffade henne... Men det ska nog gå bra!

Vill verkligen ha min kasse, dels pga mina skolpapper, dels pga min Marilyn Manson-tavla som jag köpte på Tate Modern i London, vill sätta upp den ju!


Nej, dags att föna håret och käka frulle, sen blir det labbgenomgång till kl 10, sen möta kassen vid bussen. Har tre timmars hål idag, vad ska man göra då? Sova kanske? ;) Känns som jag sov ca 10 min idag, hatar när natten går så fort, man känner sig snuvad på sin beauty sleep...

Ha en bra dag alla!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0