Hopplös onsdag!

Ja, det är det idag.

Vaknade sent, så skyndade mig jättemycket. Och nu har jag plötsligt massa dötid. Så typiskt.

Och mitt hår ser för j-vligt ut vad jag än gör med det. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig, har inget kul i garderoben...

Och duggan sen. Funderar på att skippa föreläsningen nu på morgonen och bara gå på duggan. Så hinner man ju läsa lite nu innan liksom. Men frågan är hur mycket man kommer lära sig? Eller kommer jag somna om...

Och en sjukt tradig sak - jag måste handla när vi slutat för dagen i skolan, har absolut iiiingenting hemma eftersom jag rensade mitt kylskåp innan jag åkte hem i påskas, ville inte att innehållet skulle ha vandrat iväg av sig självt när jag kom tillbaka två veckor senare.

Och sen ska labb 2 i cellbiologi förberedas. Dessa labbar, kan dom aldrig låta oss vara i fred?

Vad mycket och det blev.

Nej vet nån vad, hata denna dag! Jag vill mest sova.

Och till er som inte har en avig dag; ha en bra onsdag!

/Johanna with love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0