Dorothy Perkins


Jag har hittat en klädbutikkedja som jag verkligen tycker om! Shoppade hos dem både i London och i Brighton, mumma på deras grejer! Fick dessutom 20 % rabatt med mitt svenska studentkort! Blev förvånad att deras students discount gällde även våra svenska kort, men det gick så bra så, det fungerade fakiskt i alla butiker jag handlade hos som hade students discount.

Här kommer några plagg därifrån som jag är tokkär i! Kommer senare att lägga upp bilder på det jag shoppade hos dem också.

Hemsidan är www.dorothyperkins.com, och det finns studentrabatt när man handlar där också ^^

Nude/grey gold button tee £14



Nude/khaki boyfriend tee £14


Peach bow shir red hem top £25

Älskar såna tröjor i typ ljus rosa o grått, känns så fräscht nu till våren! Den sista tänkte jag köpa i London men hittade inte min storlek, typan...

Nu ska jag fortsätta kolla på Körslaget, hejja Mojje och hans Visbykör!!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0