Dagens låt: Volbeat - Back to Prom

Detta är min absoluta favvolåt just nu, även min favvolåt med Volbeat just nu. Spelade den hela dagen igår och kommer nog göra det idag också, den gör sig bra med hög volym och härligt vårväder ute!

Det var lite lustigt, för utan att det var meningen (jag lovar!!) så fastnade spellistan i min mobil på denna låten igår vilket gjorde att jag lyssnade på den vart jag än gick igår också. Jag brukar nämligen lyssna på musik i mobilen om jag ska gå en sträcka som tar mer än 5 miniter cirka...

Här har vi den; Back to Prom med Volbeat!



Forever and ever, even today and after
I kept our picture forever
Back in the late 50's we went to the prom and kissing
But you went home with Tom Ripley

Throw the guy a meat bone, put him on a train

That's the way it should end
Living the outskirts, 40 miles away
Where the lonely road ends

Forever and ever, even today and after

I still believe you can hear me
Believer, deceiver, the question lies beneath the
Letter I wrote you in late May

Throw the guy a meat bone, put him on a train

That's the way it should end
Living the outskirts, 40 miles away
Where the lonely road ends
Where the lonely road ends
Where the guitar gansters sings


Lyrics

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0