Dagens låt: Mustasch - Double Nature

Oj, det var längesen jag hade en Dagens låt! Dåligt av mej. Jag borde nog snart döpa om den till timmens låt... Nej, skämt åsido. Men vissa dagar finns det låtar som jag lyssnar på hela hela hela tiden. Och det behöver inte vara en ny låt, det kan vara vilken som helst!

Idag är en sån dag. Och det är Double Nature med Mustasch som ligger på repeat på min spellista idag, och volymen i topp. Aaahh, hääärligt! ^^



Ralf kickade ju ass i Körslaget, tror fortfarande det är fel att han och hans kör åkte ut, jag håller på att det var rätt från början ;)




Nej, nu är det dags för skola igen :/

Hörs lite senare!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0