CNaS-kalas ikväll!

Calmare Naturvetenskapliga Studentförening (CNaS) har ordnat fest ikväll i en lokal på Ejdern! Party,party!


Lina, jag, Elida, Krissy och Erica ska dra dit tänkte vi, lite förfest innan festen hos Lina och Erica blir det först!

Var på systemet med Lina innan och handlade lite cider, kör budget idag då jag har ca 60 kr att leva på fram till fredag ;)

Älskar Halmstads cider! Halmstad Crush Jordgubb - mumma på den! Blev även en i den andra smaken Lime, har inte smakat den innan men Lina rekommenderade den varmt och jag litar på henne ^^

Kanske blir utgång till Bistro ikväll också, är liveband där ikväll! The Majority Says, ett indiepopband, aldrig hört dem förut.

Usch håller på att välja kläder nu. Har inget som helst kul i garderoben och känner mig inte fin i någonting... Hatar när det blir så när man ska iväg. Ajja. Dom har ju sett mig förut!


Hoppas att ni får det kul ikväll också! Äntligen fredag, bättre kan det inte bli! ^^
Puss på er!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0