Bussresa i Brighton

Haha, sitter just och kollar igenom filmklipp som jag hade i min mobil sen resan, är ganska många från när vi åker buss av någon anledning... Ville väl komma ihåg ordentligt hur där såg ut...


Ganska roligt att höra kommentarerna...

Jag: Ja! Jag ska filma bilarna som kör åt fel håll!
Stina: Åt fel håll?
Jag: Ja, dom gör ju det!
Stina: På fel sida menar du väl?
Jag: Ja, ja...


Jag: Så gasar han när vi kör mitt i stan, den galne!


Jag: Har vi åkt förbi? Vi har åkt förbi! Var är det? Där är det! (om Hannas skola)


Stina: Jag var med på! Jag är på!


Hanna: Man ser i alla fall hur skumpigt det är...


Jag: Varför tryckte jag igång en film när vi står vid ett rödlyse? Jag kan filma lite!


Hanna: Den här parken tycker jag är rätt härlig!
Stina: Det är ju mest gräs...
Hanna: Ja, men ändå!

Skulle gärna lagt upp ett par men vet inte hur man gör för att lägga upp filmklipp... Är det någon som vet får denne mer än gärna höra av sig! :)

Sova nu kanske?
Dugga imorgon. Kan säga så mycket som att det kommer gå urbota dåligt. Har inte heller hunnit, och orkat, plugga så mycket som jag hade önskat. Satt dock i skolan och fixade med labbrapporter till kl 21 ikväll, räknade och gjorde diagram och så vidare... Man är inte jättetaggad på att sätta sig och plugga när man väl kommer hem sen. Jaja, det får gå som det vill.

Vi hörs imorgon!
Godnatt!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0