Älska Converse!

Tjoohoo!

Har långlunch idag, 12-14.30! Den här dagen blir bara bättre och bättre!
Har haft intressant föreläsning på morgonen och jag har haft mina älskade Conversisar på mig!

Fast nu blir det värre... Ska labba kl 14.30 i cellbiologi. Verkar vara en svår labb och den är dessutom individuell... Men ja, jag får njuta fram till katastrofen kommer. Om den kommer...

Förresten. Jag glömde mina nycklar i datasalen idag. Måste sluta strö nyckelknippor kring mig. Vilken panik! Ja, om jag kommit hem utan dem vill säga. Men jag hann inte märka att de var borta förrän de var tillbaka mitt framför näsan på mig. Tur jag har snälla kursare som tar vara på nycklarna åt mig!

Dagens Johanna



Mina älskade Converse från Offspring, Brighton.
£34.99




Handlade nagellack på New Look i Brighton också.
Nu har mina naglar repat sig lite efter brytincidenten så idag blev de målade i färgen till vänster!
(för att matcha min nya sjal ;) )


Skola om en timme. Ska nog fixa till labben jag skrev igår en sista gång så jag kan få in den idag, hade varit jättebra!

Take care!

/Johanna with love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0