A night @ Krögers

Har precis kommit hem från en supermysig kväll med bästa töserna Atti och Lina, tack ska ni ha! Vi satt på Krögers uteservering och drack cider ^^
Eller de gjorde, jag tittade på, för min budget tillåter inte annat just nu. Men det var hur trevligt som helst i vilket fall!


Nu mår mina knän väldigt dåligt, fråga mig inte varför. Men jag ska i alla fall vira in dem i en varm filt, och själv ska jag inta en kopp kvällsro och sen blir det kudden!

Och imorgon är ingen vanlig dag för det är Attis 20-årsdag! Hurra, hurra!

Minns när man själv fyllde 20... Det var nåt visst med det...

Sov så gott inatt!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: atti

TACK :)

2010-04-17 @ 13:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0